Fest

God förmiddag kära vänner!

Igår var en bra dag :D jag var först hos min mormor och morfar på lunch, gott som alltid! Hann med en snabbis på stan, där jag fixade nya linser och köpte lite dricka inför kvällen. Åkte hem och knäppte en cider samtidigt som jag borstade ut några dreads i 3h haha. Efter det blev det väldigt stressigt...så jag stekte en korv samtidigt som jag klädde på mig och sminkade. Multitasking!!! 
Hann iallafall i tid till bussen, där Aczel sedan hoppade på och vi åkte tillsammans till Julia. Där blev det förfest med Hanna, Emma, Marthina och Bea. Sjukt jäkla roligt hade vi!!! Strömpan levererade också faktiskt :D
Helt plötsligt hade jag tappat bort alla och försökte febrilt nå Aczels telefon, vilket jag senare förstod var lönlöst då nån jävel hade snott den...så jag köpte lite käk och hoppade på sista bussen hem. Det gjorde jag nog rätt i, då jag har samling till min match om en timme Hehehehe bra olli😂
Aja, det var fett nice att få hänga med goda vänner en sista gång detta år!❤️



Hahaha såna kungar 👏👏👏

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh bror ha det bäst!!!! Ta hand om dig så ses vi nästa år (då vi blir "grannar"!!!) wihuuu❤️❤️❤️❤️ Älskar dig hejdå

2015-12-11 @ 13:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0