En lista på året

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Ja, jag reste helt ensam i Indien i 5 veckor.

2. Höll du några av dina löften?
Ja, att lägga mer fokus på mitt eget mående!

3. Fick någon du känner barn?
Yes, min bror bland annat :D

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej. 

6. Saknade du något eller någon?
Jag saknade tacos enormt mycket i Indien. Sen saknade jag mina vänner också, speciellt då jag reste själv. 

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?

Oj! Det skulle nog vara 26 feb (min födelsedag), 9 april (då Jamie föddes), 18 juni (då vi var tvunga att avlida min katt) och 12 juli (då jag blev tillsammans med Adam)

8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Det måste ju vara alla nya vänner jag fick under resan! Dom är underbara. 

9. Vilket var ditt största misstag?

Shit. Det här låter nog helt sjukt, men jag känner inte att jag gjort något misstag. Kanske att inte kolla upp med kollektivavtal när jag fick sparken. Det är typ det enda! 

10. Vilket var ditt bästa inköp?
Mina Nike från USA, och mjukisar från A&F

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat mat mat och boende utomlands. Resor kan vi förkorta det till. 

12. Vad gjorde dig riktigt glad?

När Adam berättade vad han kände för mig.

13. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, men inget allvarligt :) 

14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på efter detta år?
Justin Bieber, som blivit kung igen! Sen Adele. Måste säga kapten röd också, blev mycket reggae i Indien! 

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?

Ja, mina vänner. Måste bli bättre på att höra av mig! 

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Dessa ständiga tankar om att jag ska bli smal. Försvinn ur mitt huvud!! Och även mitt jävla hår. 

18. Hur ska du fira julafton?
Med min kärlek och med pappsen i hans hus. På en strand i Thailand alltså. Dröm! 

19. är du kär?

Mer än någonsin! :D 

20. Vilket program har varit det bästa på tv?
Hmm...solsidan kanske? ELLER NEJ MODUS SÅKLART!!! Älskart

22. Vilken var den bästa boken du läst under året?
The perks of being a wallflower, Looking for Alaska och nån mer på engelska. 

24. Önskade du dig något som du fick?

Önskade mig faktiskt någon som skulle hålla mig kär, och det fick jag! 

25. Önskade du dig något som du inte fick?
Mer pengar hehe

26. Vilken var årets bästa film?
Shit vad svårt..Beck? Hehe dom nya är svinbra ju. 

28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Adam, Kalle, Denniz, Erika och David. Dom toppar helt klart listan. Adam lite lite högre ;)

29. Hur skulle du beskriva din klädstil?
Tråkig. Roligare nu, för när jag är utomlands har jag färgglada kläder. 

30. Vad fick dig att må bra?
Alla nya människor, och att vara så mycket i värmen. 

32. Vem saknade du?
Svar där uppe ju. Men under de senaste halvåret har jag saknat Adam mycket pga att vi pendlat och inte kunnat ses så ofta. 

33. Vilken var din bästa månad?
Mars. 

34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Det finns det väl alltid, men jag vet inte riktigt. 

35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Jag kommer flytta hemifrån, jag kommer bo i en annan stad och jag kommer bo med Adam. Det ska bli spännande som fan!☺️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0