Tråkigt liv

Jobbar och tränar. Tråkig vardag, men välbehövlig. Utmanar Adam i en sån där 30-days challenge. För en vecka sen tyckte jag det var jobbigt att göra 20 sqats i rad. Igår gjorde jag 100(!) i rad! Skitkul när man får snabba resultat. Ska kämpa på. Det är tråkiga övningar, armhävningar, plankan osv. Men det är kul när det går lättare somsagt. 

Idag ska jag till gymmet efter jobbet, och eventuellt förbi innebandyn. Det beror på vilket humör jag är på. 

Igår bokade jag tågbiljett till Eksjö. Nu är det bara 15 dagar kvar! Härda....

Juste kollade på denna kana igår!


Hahah min söta arbetskamrat åkte ett åk. 
En god middag med potatissallad, en stek och grönsallad med fetaost. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0