Tis ons tors

I tisdags träffade jag Josse, Karro och Anna i josses nya lägenhet. Det var såååå roligt att umgås igen, och vi åt tacos och godis. Vardagslyx!
Och Anna var dåligt brun efter en hel sommar i Europa! Haha satan!

Igår spenderade jag förmiddagen med Felide, vilket som alltid var supermysigt! Vi var på espresso house, där dom renoverat sjukt fint! 

På kvällen var vi hos morfar som fyllde 96 år. Jag är så glad över att han är pigg och kan bo hemma!
Lilla fina Jamie var där också. Han är en fantastisk unge!


På kvällen drog jag en spontan utgång med Kleist. Vi var på Bells och sedan hängde vi på strömpis. Sov hos henne, och vi degade framför tvn hela förmiddagen innan jag begav mig till jobbet och sedan ännu en rolig fys- och innebandyträning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0