The best is yet to come

Idag är det onsdag, imorgon åker jag till Adam!!!!
Kommer förövrigt bli bästa helgen denna sommar då det är en stor stadsfest med massor av artister i Eksjö. Jag ska se Zara Larsson, Lotta Engberg, Måns (mums!), Hoffmaestro, Nause osv. Linda Bengtzing ska dit också, och det kan fan bli jävligt kul!! Alla kan ju hennes låtar :D
På lördag dag är det en stor maskeradfest med Hawaii-tema. Här ska ni få se min outfit:
(Kjolen är lite stor, så jag håller i den på bilden, men ska fästa med hårnålar)

Så japp. Fest fredag kväll, lördag dag och lördag kväll. Söndagen blir garanterat bara chill och pizza haha ;) Åker hem på måndag morgon. 
ÄR SÅ TAGGAD!!!!!!!😍😍😍

Kommentarer
Postat av: Felide

Hahahhaahha honolulu-Olivia :D:D:D:DD:

2015-08-26 @ 20:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0