Staterna

I måndags och igår var det innebandy igen. Igår tränade jag med ett nytt lag. Sköna tjejer, men det var nog ingenting för mig. 
Idag är jag dunderförkyld, så ska vila. Åker ner och tittar på Lillåns träning då det är 40% rabatt på nya prylar. Jag behöver verkligen nya skor och klubbor efter ca 3-4 säsonger med samma haha ;) 

Igår bokade jag även flygbiljett till New York!!!! Sjukt impulsivt beslut egentligen, men när jag hittade biljetter tur och retur för 3500kr, varför tveka?! Så nu känns det fantastiskt bra!!!! Längtar! Bara 75 dagar tills jag åker😍 Träffa Emma några dagar, sedan träffa min morbror och hans familj, och avslutar med Hawaii och San Fransisco med Hanna och Bea!! Dreamteam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0