Innebandylycka

Uppstigning vid 7 och iväg till samling med laget. Vi styrde bilarna mot Mariestad där det väntade 2 matcher mot Lockerud, div1-lag. Jag valde att avstå första matchen, men pga skador och ont om folk så klev jag in på andra matchen mot samma lag som vi 2 timmar tidigare förlorat med 7-2 över....dock hade jag en sån där "it's-my-time-to-shine" känsla, vilket speglade min match. Jag måste erkänna att jag är jävligt nöjd. Och matchen överlag? 3-3!!!!!! Mot samma lag!!! Ni kan tro att vi var glada efteråt, och dom förbannade. Vi var 10 spelare, alltså två femmor. Dom var mer än tre ;) Grymt jobbat av oss!!
Min tränare var även supernöjd och jag blev överröst med beröm. Alltså jag var uppe bland molnen! Kroppen höll, och jag fick spela både back och center. Vem vet, om några månader kanske jag faktiskt är redo för div 1. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0