Helgen

I torsdags hängde jag och kleist i Stadsparken med några goa människor. Vi drack öl och hade oss, innan vi drog till strömpis och kollade på Fashionpack! Stört kul :D Efter det var det party party på Harrys. Också jävligt kul! Jag har aldrig varit där förut, men det blev en bra premiär. 
Sov hos Klerre och jobbade fredag 13-18. Åkte hem och åt lax hehe. 

Lördag, jobb 7-13. Hem och sova. Har varit sjukis i helgen, vilket aldrig är roligt. Har roat mig med att läsa deckare av Camilla Läckberg och tittat på Usain Bolt i VM. För en timme sedan tog han guld. Vem hade ens förväntat sig något annat? ;) 

Lagat tacogratäng också, som en riktig hemmafru. Nu vill jag bara att det ska vara måndag, för då är det snart torsdag. Då ska jag äntligen få träffa Adam igen, efter nästan en månad apart. Wie!❤️❤️

Katten Sixten som vandrade omkring i Stadsparken haha.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0