Bästa veckan!

I tisdags körde Denniz och Adam olagligt från Tärnaby till Örebro, vilket är 11 (!!) timmar. De kom in och drack kaffe, sen susade Denniz vidare till Eksjö. 
Adam stannade veckan ut. I onsdags bowlade vi, och jag var sämre än sämst. Han vann igen. Stort..efteråt drack vi massa billig öl och hade det gött på Bells. 
På förmiddagen bjöd pappsen och Monica oss på lunch, trevligt!
I fredags var det min tur att köra olagligt till Eksjö. Kul att vara tillbaka, och DAVID VAR HEMMA!!!!! Vi har inte setts sedan april när jag åkte hem. Kärt återseende<3 Vi hängde en stund hos Erika och David med goa vänner, sen gick vi hem och sov. 

Vi vaknade på lördagen av att solen sken!!!! Amazing!!! Så vi packade med oss friluftskläder och gjorde oss redo för att övernatta på en ö. Först åkte vi till Adams sommarstuga och blev bjudna på lunch av hans föräldrar. Vi drog ut och fiskade en stund, och sen körde dom oss med båt ut till ön. Det var obeskrivligt vackert!!!! Varmt som fan, underbar solnedgång och vi hade med oss mat och godsaker i alla dess former. Jag satt hela kvällen - och sov hela natten - i trekvartsbyxor. Fattar ni värmen?! Sjukt!!! 

Har tagit lite bilder och filmat lite med gopron, kanske kommer upp nån video så småningom. 







Denna solnedgång!!!!!!!

På söndagen blev vi hämtade, åt en rejäl frukost och fiskade igen. Inget napp :((((
Trots detta jävla fiskstim ville ingen fisk nappa på min krok. Vi svor en stund, och åkte sedan tillbaka till stugan. 
En stund senare begav vi oss tillbaka till grabbarnas lägenhet där vi åt pizza och kollade på en sjukt bra film som utspelade sig i Indien :D 
På måndag morgon åkte jag hem och nu ses vi inte förrän 28 augusti. Hemska tanke..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0