Träning

Ingen superdag kanske..har känt mig lite sjuk och har haft huvudvärk hela dagen. Segt...trots detta tränade jag på friskis. Skönt som fan, även om jag redan börjar få träningsvärk hehe. Saknar att träna med grabbarna varje dag (dvs skrika på dom att jobba hårdare medan jag och Erika dricker öl på sidan om). 
Det här minnet får mig att le. Önskar jag hade kunnat fånga ögonblicket på bild. Ni vet den där övningen när en ligger på rygg och den andra står över, och den som ligger håller i anklarna och den som står kastar benen på den liggande? Bra förklarat Olivia...men ni kanske förstår. Magövning. Den gjorde vi varje eftermiddag de sista veckorna, och jädrar vad jag skrek på dom. (Kanske blev de motiverade av att jag stod över dom iklädd endast en bikini..jag visade nog mer än jag borde och de hade nog skaplig insyn.. Hehe. Men who cares egentligen?)

Räknar dagarna.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0