intressant

Idag har jag varit duktig och ringt Arbetsförmedlingen och gjort en profil på deras hemsida och liknande. Känns sugit att behöva gå den vägen, men nu får man göra det som krävs. Jag har en plan B på ett sommarjobb, men det är verkligen desperat så det tänker jag inte tala om för er. Har också fått reda på att McDonalds söker igen, men det ska faaaaan krävas mycket för att jag ska tillbaka dit alltså. 
 
Jag har även pratat med min broder som är världens bästa broder. 
 
Vad har jag mer gjort?
Jag har bokat tåg till mig och aczel när vi ska till SUMMERBUUUUURST! Bara 1,5 månad kvar nu! Tjohoooo! 
Jag har längtat till sommaren (hihi har ingen rätt att göra det egentligen, men who can blame me?!)
Jag har tvättat och diskat.
Jag har gjort en tzatsiki, som snart ska ätas med kyckling och rotfrukter i ugn, MJAU vad gott!
Jag har varit irriterad som FAN på en jävla pissoar (hahah bror!)
Jag har skedat med min katt, ja tänk vilken tönt jag är.
Jag har tittat på Dr Phil, FINALLY!!
Jag har pratat med en saknad Adamski, som har det så jävla gött i värmen. 
Jag har smsat (läs flörtat lol) med en kille från mobilizera som ska försöka rädda mina anteckningar på min iPhone 5. ;)
 
Jag längtar tills imorgon kväll för då ska jag träffa Kapple!! (och saknade Hanna!!!)
Imorgon på dagen ska jag till Arbetsförmedlingen (du måste olivia..) och sen ska jag träna.
 Här är en tjock och fin fläta.
Tack och hej.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0