i ärlighetens namn.

har skrivit ett rakt och ärligt utkast som jag så gärna skulle vilja publicera. men jag är på tok för feg. jag testar skriva lite på måfå istället, så får vi se vad det blir för något.
 


jag vill bara så gärna inte falla tillbaka i en vardag som inte längre stämmer in på mig. jag har förändrats så sjukt jävla mycket det senaste halvåret, och så kommer jag tillbaka till en stad - och en vardag - som stått still. det blir en krock. en krock som jag inte alls vet hur jag ska hantera.
 
jag grubblar och jag grubblar. det är inte hälsosamt förhelvete haha. och jag vill så gärna att mina vänner ska lyssna och förstå, utan att tröttna. men det är svårt. för gränsen är hårfin.
 
jag har en plan på att flytta till en annan stad i sommar. jag behöver miljöombyte och även byte av de kretsar jag hänger i. för egentligen, vad har jag som håller mig kvar i örebro?

det är antagligen här det blir svårt att förklara vad jag menar med detta. men jag varken vill eller vågar. inte nu. det är för tidigt. 
 
men vi får se vad som händer. ibland kan det räcka med att åka iväg bara en helg till en annan stad.
(försöker vara optimistisk. hur fan ska en helg i en annan stad hjälpa, när fem månader i asien inte gjort det?)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0