helgen

I fredags tränade jag ben och tittade på dåliga program på tv. Skypeade en timme med bästa Hannis där vi hittade en anteckning från oktober där det stod "vid denna tid nästa år ska hanna, olivia och julia åka till sydamerika och röka brajj" VILKET ÄR GIVET!!! Hahah. Vi började planera lite smått, så om allt går enligt planerna åker vi ut och reser igen i december. Hoppashoppashoppas.
 
På kvällen åkte jag hem till Kapple och förade innan vi drog till Strömpis. It's gonna be a night to remember kan man ju bara säga hahaha orka. Vaknade för jävla tidigt på lördagen, med två timmars sömn i kroppen min. På förmiddagen gjorde jag ingenting speciellt, och på eftermiddagen var det aktiviteter på stan med laget. Vi var uppdelade i tre lag och skulle göra några uppdrag. Min grupp gick ALL FUCKING IN och kommer ändå sist hahah så jävla sämst. 
Efter det drog vi hem till Josse i laget och kollade SM-finalerna och åt grönsaker med dipp. Mys!! Fixade oss och drog till Lilla Örebro där det var avslutning med resten av laget. Priser delades ut och en magiker var där och trollade så man blev helt snurrig i skallen. Fick utmärkelsen "årets bortglömda" vilket var sjukt klockrent haha. Bästa tränarna!! 
Åkte hem efter maten pga tandvärk (som av någon konstig anledning sitter fortfarande) och somnade till ett avsnitt Catfish.
 
Idag ska jag träffa BEBISEN!! TJOHOOO!!! Faster Flivja (mitt indiska smeknamn) kommer göra allt för att ungen ska bli lika cool som mig ;) Sedan ska vi till mormor och morfar och äta middag + träna (även fast jag inte kan gå pga träningsvärk). 
 


Finaste vännen


Fischer!!<333

Tack för en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0