Helgen

I fredags var det absolut KAOS på jobbet. Lönehelg</3 Efter mötte jag upp karro på stan och vi handlade lite på systemet innan vi gick hem till Anna. Där bjöds det på sjukt god plocktallrik, och vi spelade alias där jag och karro fullständigt ÄGDE! Drog till Stora Örebro där dom tyckte att jag var för ung, men efter lite tjat fick jag komma in hehe. Chillade där, vidare till Satin en sväng och sen hem (jobbade 7 dagen efter). 
En mysig tjejkväll!
Pinglan karro!!!


Igår jobbade jag somsagt 7-13. Gick bra och sådär. Har fått schema och får jobba nästan varje dag framtill juli :D Fuck off arbetsförmedlingen, behöver ej er dåliga hjälp. 
Åkte hem och sov ett tag, och på kvällen gick jag och Emma på en promenix i hovsta. Mysigt och roligt! Vi stannade i en lekpark och la oss under ett tak när regnet kom. Skönt att få prata ut också. Emma är en väldigt god lyssnare!!!! <3
På vägen hem blev vi stalkade av en katt haha, och när jag kliver in i huset och ska stänga dörren kommer kattjäveln och vill springa in. Jag öppnar dörren på vid gavel för jag trodde det var min katt, MEN DET VAR DET JU INTE!!! Hahah fick slänga ut den, och så hörde jag hur den stod utanför dörren och jamade....GÅ HEM!!!! Haha sjukt kul var det. 

Hahah sneaky
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0