första dagarna i sverige 2015

De senaste dagarna hemma i Sverige har varit frid och fröjd. Mamma hämtade mig på Arlanda vid 1-tiden i söndags, och vi åkte i racerfart till mina tjejerns kvalmatch. Sjukt chockade blev alla haha, och det var fint att jag fick så pass bra respons. Det hade jag inte räknat med. Matchen slutade tyvärr med förlust för Lillån, men på söndag avgörs allt. Vinner Lillån med mer än 4 mål går dom upp i div1. Coolt!!! Oavsett vad som händer så är jag stolt över att de ändå tagit sig till kvalet. 
 
Efter matchen åkte jag hem. Mamma hade tagit fram champagnen och lösgodiset, FAN SÅ GOTT! Vi åt lax och påsktårta med brorsan och hans fickvän som är så vackert gravid. Imorgon (!!!) kommer barnet, sjukt! 
Somnade tidigt, jetlag <333
 
I måndags spenderade jag förmiddagen med mamma, med svensk frukost och svensk tv. På eftermiddagen tog jag en kaffe/choklad med Felide. Så jävla underbart att träffa henne igen. Hon är verkligen en så himla fin människa. 
På kvällen tränade jag innebandy. FATTAR NI?! INNEBANDY?! Efter nästan ett halvår utan att hålla i en klubba så kändes det fantastiskt bra. Kraven jag har på mig själv är ju på tok för höga, men det kändes fint att höra mina tränare säga att det inte märktes att jag varit borta. Snälla eller ärliga, spelar ingen roll. Jag blev glad. 
Efter träningen åkte jag hem till Kapple. Vi åt pizza (<3) och tittade på Ex on the beach. Hemskt töntigt program haha. Jag var fortfarande jetlaggad, och Kapple försökte få liv i mig men det var omöjligt. Jag somnade som ett litet barn. 
 
Vaknade vid 10, åt fett god frukost. Glodde på tv och åt lite till. Fick ett asfint armband också, åh bästa fina sofia!!!!!!!!!!!!!!!
Kapple drog till jobbet och jag stannade kvar och vaktade hennes sjuka kissemiss. Vid 7 drog jag upp på stan till hennes jobb, och vi gick till Sushi Yama och åt. 
 
Tack Kapplish för dessa två dagar. Du har varit så saknad.<3 
 
Idag kommer Emma och Marthina hit! WIIIIIIII<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0