en solig lunch med en bra vän

Den här veckan har jag haft turen att få jobba lite på smörgåsbutiken. Har lyckats tjata till mig några veckor i sommar och även 50% framtill juli hehehe man får ligga på lite ;) Men vill ändå ha ett annat jobb inom något annat än restaurangbranschen. Men vi börjar såhär, så får vi se vad som händer. 
 
Så idag har jag alltså jobbat. Innan det lunchade jag med Felicia. Vilken brud alltså!!! Hon får en alltid på bra humör. Sådana människor ska man hålla sig till<3
Denna bild tog hon på mig idag, och jag var inte ens förberedd men såhär glad blir man i hennes sällskap. Inte fy skam!!!!!!
 
Nu har även en av mina reskompisar kommit hem, Denniz, såååååå kul! Nu saknas bara 7 andra så är man hel igen. 

Kommentarer
Postat av: felide

Alltid lika kul att ses! Så jävla roligt, du trodde att den där bilden blev sämst när jag tog den och så visar jag den och hela du skiner upp hahahha :D

2015-04-24 @ 20:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0