En bra måndag

Hatar att jag verkligen inte kan somna och klockan är 04.37.........

Har iaf jobbat idag, eller igår, eller ah i måndags. Efter jobbet gick jag på en lång promenad/körde lite intervaller, när jag stötte på bästa Alexander och hans syster. Gick med dom hem och där bjöds det på mat, lyx! Vi drog en roadtrip till Ica och köpte kvarg (skämtosido) och sedan skjutsade dom hem mig. Älskar såna där spontana händelser. Det bringar glädje i själen. 

Något annat som också bringar glädje är att jag fått två datum (10 och 20 mars) när två st till från resan kommer hem, mina käraste Emma och Erika. Sedan är det bara grabbarna grus som kommer nångång i maj, och två andra som ska åka landvägen hem, och stanna i massa länder i europa, så dom ser jag i juli. Tjoho!!! Längtarrr




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0