Work

Jobbar ihjäl mig typ?? Ne men det känns nästan så. Denna jobbvecka har varit hemsk!

Men somsagt var jag och Kapple på bio i tisdags. Lets be cops, jäääävligt rolig film :D innan lagade vi bakpotatis med skagenröra och räkor från jobbet som är helt galet goda!!!! 


Mums!!!!

Igår spelade tjejerna match. Blev en rysare igen, men vi vann med 3-1!!!! Så jävla viktig vinst återigen!!!! 
Det finns en tjej i mitt lag som är den bästa backen jag någonsin fått äran att spela i samma lag som. Hon gjorde en så grymt bra match!!! 
Efteråt drog jag och Kapple till bells för en drink. Sen Ritz som sög balle. Som tur är ringde jag och väckte brorsan aka Aczel halv två och hon tröstade mig. Fan va bäst!<333

Nu sitter jag på jobbet. Slutar om 10. Då ska jag handla mat för jag ska laga tacopaj :D Imorgon får jag äntligen träffa karro<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0