Tagg

Idag har jag hängt med linnsan en stund i morse. Sen var jag på Marieberg med Julia. Vi gick runt i alla butiker och pekade på sjukt onödiga grejer, typ en lövblås och en gräsklippare och ba "den här måste vi ha med oss" haha drev asmkt för vi kommer ju bara ha varsin ryggsäck och packa ner saker för 4 månader hahaha. Sen smygläste vi i massa "Att se i Indien"-böcker, iiiihhh galet! Bokade flyget från Indien till Bangkok och även två hotellnätter i Indien. Haha 400 spänn för två nätter för två personer?! Hur billigt:D???? Och då tog vi finaste rummen. Dock har Indien rätt låg högsta standard..;) Aja bara vi har en säng att sova på. 

Drog en veva förbi XXL och köpte mig en resehandduk. Såna där saker som man inte tänker på men som behövs!
Men trisse vill inte alls att jag åker! :((( haha mysis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0