Lyxig torsdag

Igår efter jobbet var jag först på match. Somsagt spelade ÖSK mot Åsbro och vann med 8-3 om jag inte minns galet. Kul att se!! :D kleist gjorde mig sällskap vilket var trevligt. 
Efter det gick vi en promenad i äckelregnet och jag svängde av till Lollo för lite myskväll med knytis. Jag hade smörgåstårta och hon hade fika från jobbet. 

Vi drömde oss bort till videos av Harry Styles och letade desperat efter biljetter till 1D i aus. Alla sidor är fett mysko och verkar vara fake????? Usch. Vårt letande fortsätter. Sista utvägen får bli att se dom i Ggb i sommar. 

Dra åt helvete vad snygg du är

Fick skjuts hem då man är "kung" och missar bussfan för hovstabussen går aldrig på kvällarna typ?? 

Men mys hade vi iaf! <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0