Lördagskul

Igår jobbade jag morgon. Usch kämpigt som fan att gå upp kl 6 en lördag. Efter jobbet hämtade Bea och Aczel mig och vi köpte Saigon och sen hem till bea och förbereda för kvällen. Bea lämnar landet imorgon, samma plan som Hanna till och med, och blir au pair i staterna så avskedsmiddag stod på schemat. Var så gott att jag storknade!



Tusentals goda ostar och kex, och en skitgod köttfärspaj som jag och Aczel slängde ihop lite sådär spontant ;) 

Sen förade vi lika kungligt som alltid! Strömpis levererade också, vilket ägde! Nu när jag tänker tillbaka hade jag sjukt kul. Förutom när man skulle leka modig och prata SPANSKA med the love of my life och hans italienska kompisar haha....alltid lika pinsam. Jag som inte ens kan spanska? Jag var ju aldrig på lektionerna hah serri -.- 




Älskar errrrrr
Och älskar att Aczel bjöd på skumpa: Asti, godaste man kan dricka näst efter Cola och lättmjölk??????

Mer såna här kvällar tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0