Kärlek

Det var sååååå kul igår! 
Förfest aka avskedsfest för Hanna som drar till USA om drygt två veckor. Sköna människor, bra musik och laddad som attan!! 
Hahaha kung 

Drog till strömpis och ÄLSKAR att Lollo fixade in alla i köföreträde och gratis inträde!!! Största broren!!! 

Lite mingel





<3333

Väl inne på strömpis känner jag en liten krabat omfamna mig bakifrån, så vänder mig om och ser att det är världens bästa (!!!) kevinsko! Glädjetårar!!!! Inte träffat honom sedan studenten, helt sick! Men som alltid med honom, spelar ingen roll hur länge vi inte ses, det är alltid som förr när vi ses ändå<3
(Fett snygg jao så äre)
Hängde med honom och hans kompisar hela kvällen, vilket jag trivdes väldigt bra med. Åkte hem vid två med lajne och somnade som ett litet barn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0