Heaven is a place on earth

Måndag redan. Huvva.....men en dag närmre resan. Helt sjukt hur jag drömmer mig bort hela tiden. Jag kan inte fatta!!! 

Se häftiga tempel, ta dyksert och dyka i de finaste stränderna på jorden, värme värme värme, äta fantastisk mat, se kulturer från MINST sex olika länder, träffa massor av nya människor som har samma mål med resan som vi, hänga med bästisarna!!!! Alltså jag blir helt pirrig. 
Första sevärdheten på resan; Taj Mahal aka världens coolaste byggnad nånsin? Tänker på Aladdin :DDDD 
Längtar till detta vatten sååå mycket. 

Jag och Julia kommer förmodligen göra en reseblogg där vi lägger upp mest bilder och videos. På min blogg här kommer jag kanske inte uppdatera supermycket, men jag ska göra en ny kategori där jag lägger upp alla inlägg angående resan. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0