Glädje på riktigt

Igår hade jag bestämt mig för att gymma, men hela min kropp bara skrek NEJ!!!!! Asså min motivation till att träna existerar inte? Vilket är sämst då jag blir fet som en gris och ska vara i bikini hela dagarna om några veckor......

Så jag ringde min innebandytränare och frågade om jag fick träna en gång för att förhoppningsvis hitta motivationen. 
Sagt och gjort. Lirade innebandy. Älskar att jag hade en sån träning då ALLT gick bra. Kändes amazing! Fick höra så mycket komplimanger som gjorde att jag blev ännu mer glad. Älskar laget och sporten så jävla fucking mycket. Åh. 
Men det var en engångsföreteelse. Har så ont i ryggen idag så tack och bock. Love life..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0