Fantasivärld eller mardröm?

Haha klockan fem tror jag att jag somnade? Låg och funderade på gamla tider. Tusentals bilder och videos från nian till tvåan. Asså helt fantastiskt hur roligt jag hade i ettan. Alla videos jag och mina kompisar gjorde i skolan. I älskade BL på bästa skolan!!!! Roligt att se hur galet glad jag var då. Kan nästan inte förstå. 

Sen gjorde jag misstaget och läste massor av sms som bara gjorde att jag blev förbannad. Det är SÅ tydligt att jag var helt insnöad i någon slags fantasivärld när jag gick i tvåan. Jag blir rädd för mig själv. Jag FATTAR inte hur jag kunde tillåta mig själv att förändras så? Men jag antar att man blir blind när man lever i en bubbla. 

Jag vill ALDRIG gå tillbaka till den personen jag var då. Och jag tror ALDRIG jag kommer kunna förlåta mig själv för valen jag gjorde då. 

Kommentarer
Postat av: kleist

❤️❤️❤️

2014-10-17 @ 17:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0