En bra dag väntar

Hej vackra fredag!!!

Underbart väder idag ju. Var uppe tidigt och städade huset snäll som man är. Tänkte vara lite gullig mot mamma som berättade att hon ska ge mig en behandling för flera tusen för rygg och nacke och hela köret som förhoppningsvis ska göra så jag inte har ont längre.  Hon tycker jag har testat allt som går (vilket jag har) så denna behandling är mitt sista hopp. Har lagt ner SÅ mycket tid och pengar på detta det senaste året, så är ju tacksam om denna behandling fungerar. (Insåg just att det var precis ett år sedan jag var hos sjukgymnast nr 1)

Felide kom och hjälpte mig städa. En riktig bror! 
Nu är jag på väg till jobbet, och ikväll är det myskväll som gäller. Är ledsen att jag missar Anna och Jespers inflyttningsfest, men får komma dit en annan dag<3 

Hörs senare! 

Och kan nån snälla lyckas med detta:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0