Änglar

Livets kväll!!!!! Tacos, skitsnack, Rhodos-reunion med filmer och bilder! Asså galet vad jag älskar mina bästa. 



Hanna fick en fotobok med bilder från åren som hon ska ha som en liten tröst när hon är i USA. 

Gjorde en seriös och en oseriös bucketlist. Ni får själva gissa vilken som är vilken....



Och helt jäkla galet att man träffade eken för första gången sedan studenten (räknas inte när jag såg henne 2 min utanför satin i somras haha!)
Gillar inte att hon gått ner typ 10 (!!) kilo i Stockholm, men helvete vad snygg hon är juuuuuu med sina ray ban och air max


Men kärlek på er!!
Ännu mer kärlek....! 

Fick skjuts hem av fina Sanna som det också var sjuuuuukt kul att träffa igen, även fast jag hann med en mysig fika med henne i somras. På söndag ska hon, Louise, Julia och jag fortsätta resplanerna. 
Meeeeen imorgon saturday blir det en FET utgång med gänget!!! <333


(Borde sova, börjar jobba sju..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0