Tors

Kattfan väckte mig i vanlig ordning vid sextiden imorse. Brukar gå upp och ge honom mat då, men idag tänkte jag "han ska fan inte vinna!!!" Så jag låg kvar och efter en timme slutade han skrika och la sig med mig och somnade om några timmar. Sedan blev det pannkakslunch med Felide. Kommer sakna henne sååååå mycket. 

Mot jobbet där jag kramade hejdå till mina kära kollegor. Lite sorgligt måste jag erkänna. Skönt dock!!! Juletid på jobbet är alltid stressigt. 

Handlade och åt god lax. Skulle baka en kladdkaka med marabou då det är kladdkakans dag imorgon, och när smeten är klar inser jag att ALLA former är spårlöst borta??? Fick snabbt tänka om och det blev muffins istället. Är sämst på att göra muffins, men ska bjuda några vänner från laget på lördag kväll på middag så dom kan få äta upp dom ;)

Just nu: 
Dr Phil+trisse+soffan= lycklig oliv 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0