Resfeber som fan

Okej seriöst börjar bli stressigt med att hinna alla saker nu....HJÄLP! Måste verkligen testpacka min väska? Tänk om den sitter dåligt? Åh jag suger. Städa, tvätta, shoppa, jobba. Suck. Mamsen, kom hem :((((( 

Imorgon: till Alexander och fixa en sak med passet, sen jobb
Torsdag: träffa Felide och jobba
Fredag: till mormor och morfar, sen sjukgymnasten, sen kommer badassbrudarna hem till mig och vi ska mysa, sen ska vi till strömpis. En sista utgång!!!
Lördag: åh är typ ledig på förmiddagen insåg jag nu??????? Ska shoppa, tvätta håret måste jag fan också göra..och städa, tvätta och packa väskan. Och växla pengar förfan. INGA URSÄKTER ALLT DETTA MÅSTE GÖRAS! På kvällen kommer några från laget hit. Myspys
Söndag: sista grejerna ska fixas. Sen har laget match. Vill dit och säga hejdå. Får se om jag hinner. Antagligen inte för jag kommer inte ha städat eller packat-.- 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0