Ons

Idag har nog inte varit bästa dagen. Har mått dåligt med världens magont, vilket såklart drar ner humöret. Efter en plågsam jobbstund åkte jag hem till kleist med lite smörgåstårta åt henne och hennes...vän ;) vi åt tacochips och lyssnade på musik. Drog till träningen en stund senare.

Sista träningen med älskade laget på flera månader nu :( trist för jag kommer verkligen inte bara sakna själva innebandyn, utan samhörigheten vi har i vårt lag är så underbar. Fick gulliga kommentarer från tränare och spelare, och fick spela center bara för att det var min sista träning :') så snälla!!! Träffar dom på söndag och säger hejdå. Snyft:(

Nu (kl 01.13) har jag faktiskt tvättat, hängt tvätt, städat och lagt fram kläder som ska packas ner. Ibland får jag ju några ryck. Kan vakna på natten och få för mig att badrummet är stökigt eller smyckeskrinet behöver sorteras. Har ju ett fruktansvärt kontrollbehov. 
Fast nu behöver jag sova. Får fortsätta imorgon. 

Felide och jag ska laga lunch. Sista gången jag träffar henne innan resan :( sen sista jobbdagen. Shit mycket 'sista' nu!!!!! 
Haha det är komiskt för varje gång de senaste gångerna vi bestämt att ses hemma hos Felide så har ALLTID saker kommit emellan. Inte för att det spelar någon roll, men det är komiskt haha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0