Lördag

Igår: åkte upp på stan tillsammans med Louise och köpte en ryggsäck till resan. Den är liten som en tennisboll när man lägger den i fodralet, huuuur smidigt som helst!!! 
Sedan handlade jag massor av mat och åkte hem och började fixa. Aczel, Kapple och Linn kom lite tidigare. Såklart så skulle allt gå fel hehe och jag stressade sönder och fick lite panik. Meeeen sällskapet verkade glada och åt med god aptit :D


Skålade med Aczel!



Hehe leker Kristian i ph ;)
Brända muffins som mirakulöst nog smakade bra???
Fick två engångskameror och ett fotoalbum av Anna och Matilda! Så kul!!! Ska absolut användas flitigt på resan!


Ni är ju bäst!!
Fick en superfin bukett och choklad av Kapple och Marie! Åh gosisar
Klockan 01 hade jag diskat och städat undan allting. Då la jag mig och värmekudden i soffan och tackade Gud över att jag har de bästa och snällaste vännerna man kan tänka sig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0