Hejdå :(

Idag bjöd aczel på en sista måltid på Max. Asså kommer ju fan sakna deras friscoburgare :((( sedan fick (ja ni läste rätt) ett par splitternya asics. Sjukt snygga och såååå bekväma. Fattar inte hur man kan va en sån bror och ge bort ett par skor som kostar 1700kr.......men jag ska skämma bort henne när jag kommer hem. Fina bästa Aczel!!!!


Fick även massa gottit av Linnoch en tidning+ett superfint kort som fick mig att böla haha. 
Sa hejdå till laget också. Usch visste inte att det skulle kännas så tungt?! Så underbara. Hoppas jag kommer hem till serievinst och kval till div 1. Dom vann matchen idag på Sudden, så fortfarande obesegrade och ALLA topplag har dom spelat mot. Grymt!!!! 
Juste fick den här fina av Linn också! Mys!!


Har packat klart nu (eller jag TROR det iaf). Asså fattar inte. Jag åker IMORGON!!!!! Blir inge sömn inatt hehe. 
Vi ska fixa en reseblogg somsagt, så ni kan läsa om äventyren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0