Hej!!!!!!

Tappra läsare!!! 
 
Jag har dåligt internet här i Indien, och driver ju även bloggen med Julia, så det blir inte mycket tid över till min stackars lilla blogg. Men den finns kvar, för när jag kommer hem lovar jag att uppdatera MYCKET om alla länder vi besökt, tips och råd för er som kanske funderar på att göra en liknande resa. 
 
 
Nu är vi i den södra delen av Indien, låååångt har vi rest för att komma hit. Tog oss faktiskt 2,5 dygn med buss och tåg från senaste stället vi befann oss i. 
Vi träffade några svenskar för ca 2 veckor sedan. Vi hade fantastiskt roligt ihop, verkligen toppenmänniskor! Det kändes riktigt tungt att lämna varandra när vi klickade så bra på så kort tid. Om vi inte hade biljetten till Thailand bokad, så hade vi absolut stannat en månad i Indien med dom. Dock är dom kvar ända till maj, så planen (enligt mig) är att vi flyger tillbaka dit från Australien. Några veckor till ihop skulle inte alls skada. 
 
Men ja. Flyger till Bangkok på tisdag. Några vänner från Örebro landar även samma dag, så planen är att vi catchar upp med dom innan vi drar till Kambodja. Inga mer biljetter ska bokas iaf!!!!! Vi vill ha det öppet nu. Man vet aldrig vilka man träffar. 
 
Jag lägger upp lite bilder. Ni har säkert sett dom på fb eller bloggen eller instagram eller Twitter haha. Men ändå. Håll till godo. 





Svenskisarna<3333
<3333
åka tåg
äta "vitlöksbröd"
åka moppe


dricka coconut





 
HAAAADE
 
(www.asienochvidare.blogg.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0