Fredag

I fredags: åkte hem till mormor och morfar på lunch. Hur sorgligt som helst för jag vet att morfar inte har mycket tid kvar......hoppas jag får chansen att träffa honom när jag kommer hem. Blä. 
Sedan åkte jag till sjukgymnasten och fick skönaste massagen med radiovågor typ haha. Efter det hämtade jag Fia och Louise i stan och vi åkte hem till mig och fixade oss. Lite senare kom Julia, Ellen, Emma och Marthina. Sååå mysigt! Vi åt pizza och förade innan vi drog till strömpis. Hur kul som helst faktiskt!!!!! (Såg ju snyggaste bruden på strömpis men så skulle hon såklart ha sambo-.-) 
Mormor bjöd på god paj!

<3333
Gillar er!!!!!!

Kevinsko<3 

Fick en superfin dagbok av Emma och Marthina som ska användas flitigt på resan!


Tack fina ni för en bra kväll! Kommer sakna er så mycket!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0