Fin vän

Igår var jag somsagt med karro. Vi gjorde fina pumpor och lagade tacos. Vi såg även The conjuring aka bästa skräck jag sett. FATTAR INTE hur jag kunnat missa den?!? Av alla rövdåliga skräckfilmer jag sett så missade jag den bästa. Karro hade sett den, utan mig! :'((((((( det bästa är att Annabelle, som går på bion nu, hänger ihop med the conjuring!!!! Åh den lär ju vara minst lika bra! Måste se den innan jag åker. 

Haha känsla för mode har vi ju INTE. 

Vi gjorde pannacotta med jordgubbar också. Yummi! Myspys som vanligt. 

!!!!

Sen började vi prata massa serious, hatkärlek till det alltså. Dock är hon ju fantastisk att prata med, speciellt angående det faktum att hon inte heller kan spela innebandy, och inte har kunnat på två år pga att hon pajade korsbandet på en match.
 Hon har varit där jag är nu, denna jävla frustration att vilja något så helhjärtat, men att det helt enkelt inte går. Usch jag kan inte ens skriva detta utan att bli ledsen. JAG HATAR ATT JAG TJATAR SÅ OM DETTA OCH HAR GJORT I ETT ÅR. Är rädd att mina vänner tröttnar. Jag vet att jag bara har mig själv att skylla. Karro skadade sig pang boom. Inget hon kunde påverka. Jag kunde ha slutat när jag kände av. 
Meeeeen jag måste sluta tänka så. Det blir inte lättare. Måste även sluta bli arg på dom som inte alls vill detta lika mycket, och som aldrig skadat sig. Fyfan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0