TJOHOOOOOOOOO

JAG HAR KLARAT MIG IGENOM DENNA VECKA!!!!!!! JAG VET INTE HUR. JAG VET VERKLIGEN INTE HUR. MEN HÄR ÄR JAG. FÄRDIG MED GYMNASIET!!!! Kanske kommer få någon extrauppgift i filosofi, men vem fan bryr sig?! TJOHOOOO.
 
Måndag och tisdag gick hyfsat, och det var skitkul att se på dansföreställningen! Åkte hem och pluggade lite matte, men insåg sedan att jag ändå inte skulle lära mig något nytt, så jag gick och la mig.
Haha glömde mina jeans så fick ta ett par fula brallor som var 3 strl för stora...
Onsdag: mattenationella bör vi inte prata om haha. Gick verkligen dåligt. Men jag orkar inte tänka på det nu. Bara jag blir godkänd!!!! Åkte hem och pluggade. Blev klar med sista svenska och sista engelskauppgiften. Stod även i köket och bakade hallongrottor till klassen. 

Torsdag: Gofika på sista svensklektionen. Hanna hade muffins och jag hade hallongrottor och olika kakor. Det blev väldigt uppskattat! Jag bestämde mig även för att läsa mitt examenstal. Mina fina vänner uppmuntrade mig, så det blev faktiskt så att jag började läsa. Först av alla inför hela klassen, sittandes på en stol HELT jävla naked. Grät mig igenom halva talet, och när jag tittar upp så ser jag ca halva klassen sitta och gråta. Hur rörd blev man inte då?! Gråtfest deluxe. Fick även detta av min svensklärare nyss. Asså dör
Gråter ännu mer. Fyfan
 
Alla hade så fina tal!!!!!!!!!! Tur att man inte hade mascara ;) 
Sedan drog några i klassen till Java för att äta, och sen drog jag hem och hämtade jobbsaker och drog till mcd och jobbade. Stressigaste gången sedan jag började där, helt kaos var det. Men jag klarade det. Nu sitter jag och äter kycklingsallad och dricker vatten, har typ vätskebrist efter denna dag(?!)
 
 
Imorgon ska jag göra ETT SISTA FÖRSÖK att bli bra i ryggen. Ska till en osteopat. Vet knappt själv vad dom gör. Men jag måste testa, och spendera ännu mer pengar. One last try. 7.00, jajamen-.- 
Sedan har jag sista engelskalektionen :(((((((((((( Och sen ska jag jobba. Suck. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0