Senaste dagarna

I fredags gjorde jag ingenting. I lördags jobbade jag, sedan permanentade Aczel mitt hår och det blev som vanligt superbra! Efter det kom Kapple och hämtade mig och vi drog till Johanna i laget med några andra tjejer från laget. Förade och hade det mysigt, och efter det bar det av mot Strömpis. Kvällen var typ sämst i allmänhet, men jag är ju inte världens roligaste människa heller haha. Skulle nog stannat hemma hela helgen lång. 

Jag och bästa Kapple

Haha så jävla snygg är jag.
 
 
Mamma bakar tusen olika kakor till studenten, och jag får vara provsmakare. Inte alls illa! Nytt recept på hallongrottor och det blev asgott.

Hahaha så kommer hon med en bigmama tallrik och ba "varsågooood" :D 
 
 
Nu har jag även börjat på kinkybok del tre, aka Femtio nyanser av frihet. Den är superbra!!!
 
 
Igår åt jag middag tillsammans med min goda vän Matilda, en sallad på La bagge :D Sedan kollade jag när hon och bästa Emma hade sångföreställning. Kul att de ska vara så JÄVLA begåvade och talangfulla och själv spricker glaset bara jag nynnar haha.

Matilda
Och Emma!
Och alla andra begåvade sångare på Kulturskolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0