Nattankar

Ligger vaken och klockan är halv tre. Varför sover jag inte?! De senaste dagarna har jag varit helt slut i kropp och själ. Äter nå jävla medicin för ryggen som snarare tycks bli sämre. Är så trött!!!! Men just nu strålar det i hela jävla ryggraden så det går inte att somna. Åhhhh är så trött på detta. Äckliga vårdcentralen som jag hatar mer än allt, dom har knappast hjälpt mig utan bara varit så himla otrevliga. "Har du tagit några värktabletter?" Är första frågan jag får där. Haha. Ärligt? Jag har haft ont sen i augusti. Värktabletter har varit min vän varenda match. 

Paniken att inse att kukläkaren skickat mig på fel röntgen. FEL RÖNTGEN?! Hur fan kan han göra det?!?! Tog mig en månad att få ett resultat som inte visade NÅGONTING!!!! Tar mig ytterligare 1-2 månader att få tid på magnetröntgen. Tar mig ytterligare några veckor att få provsvar därifrån. Helt seriöst, detta är fan inte okej. 

Har finaste vännerna som gör allt de kan för att stötta mig. Men det enda jag vill är att träna. Jag vill inte vänta mer. Men jag måste, för exakt allt gör ont. Klarar inte av att knyta mina skor utan att antingen ryggen, benet eller nacken strålar. 

Det är inte synd om mig. Det är det verkligen inte. Men jag kan inte undgå att undra över varför just jag drabbats. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0