min helg!

I fredags var jag somsagt hemma från skolan. Sen åkte jag och jobbade med Madeleine. Efter jobbet drog vi på födelsedagsfirande för Matilda och Glenn. Massa mys och godaste maten: grillat! Vädret blev äntligen bättre. Så himla nice!!!!!!!
Drog till Satin där jag kände mig som en superstar då alla mina kompisar var där. Satt inte still en sekund för det fanns så många härliga människor att träffa! Grymt rolig kväll! 

Lite kött :))))
Hela gänget :D
 
 
I lördags var jag hemma och pluggade. En promenad i solen, en portion kycklingsallad + fyra avsnitt Glee och 20 minuters intervaller följt av 15 minuters motionscyklande hann jag också med, tjohooo :D 

Gott!!!
HAHAH var väldigt livliga diskussioner på twitter hur jag hade tagit denna bild. Så NEJ det är inte mina trosor-.- och det är inte mitt ben/rumpa utan det är min axel!!!! Vänd på huvvet :D 
 
På kvällen åt jag och mamma grillat, och sen drog jag till Stora Örebro med Aczel och Bea. Hade drinkkväll vilket ägde. Träffade fina Marthina också vilket var trevligt! 
Gick förbi Satin också och träffade lite vänner där, men det var alldeles för mycket jobbiga människor där så jag bestämde mig för att dra hem. Mötte Anna och Karro på vägen till bussen så tog en burgare på BK med dom, och fick skjuts hem av Karro och hennes boyfriend. Så snällt<3!! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0