Hihi

Igår var jag ute på la kroga och dansade jao. Det var kul, men lite väl mycket folk. Roligare innan när tjejgänget åt pizza ihop och förade. Bästisarna!!! 

Idag belönade jag mig själv med hemmakväll, sista säsongen av gg och en Loka crush! Min nya favoritdricka:D

Senare idag ska mamma leda skivstångspass för laget, och jag kan ju fortfarande inte träna så jag får titta på. Tre månader sen. Hemskt. 

Stackars mamma blev påkörd häromdagen med bilen så den blev helt kvaddad. Hon hade sån jävla tur att fronta med ett räcke och inte bilarna i motsatt körbana. Usch så jävla obehagligt att tänka på vad som hade hänt då...
Fick iaf en fin lånebil som både jag och katten älskar :D
Haha där sitter han bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0