Helvetesvecka

Heeeej!
Denna vecka har varit åt helvete mycket. Jobbat på mcd 2 dagar, riktigt kul, men är NOOB än så länge hehe. 
Har även pluggat röven av mig!! Standard. Betyg sätts om tre veckor, och här sitter jag med cirka 6 megauppgifter kvar. 
Denna vecka har jag bockat av engelskaprov, psykologiseminarium, UF-kursen, svenska nationella som jag överlevde med bravur!!!! Imorgon är det opponering på gymnasiearbetet. Ska bli skönt att bli av med skiten. 

Just nu har jag matte som är hur kul som helst :):):) 
Logiskt som alltid.

Imorgon är jag ledig till kl 13, då det är opponering. Sen ska jag och Alexander jobba, och sen ska jag se Emma och Sannas dansföreställning :D
Lördag är det jobb som gäller och sen ska jag, Alexandra och hennes sis ha melodifestivalenkväll. Heja Sanna!!!!! 
Jag just nu (med en Julia i bakgrunden)

Juste!!!! Fick tid på magnetröntgen, den 12 juni :):):) Ska ringa och fråga om jag kan få skjuta upp det några dagar. Studentvecka för fan! Då har jag ingen lust att ligga i ett rör i en timme och missa allt kul. Men har de bara den tiden så tar jag självklart den. Trött på all väntan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0