Helvetesvecka, men sen jävlar!

Helvetesveckan är inledd! 
Idag: har haft hemprov i filosofi och lyckats bli klar, inlämning imorgon. Har även jobbat.
Tis: börjar dagen 8.00 med muntliga nationella i matematik, sedan ska jag plugga psykologi med Ellen. Jobb på kvällen, sen kolla dansföreställning med Linn.
Ons: skriftliga matte nationella mellan 8-12, sedan psykologiseminarium. Examenstalet i svenska ska in samma dag.
Torsdag: sista svenskalektionen :''''(((((((, sen jobb på mcd på eftermiddagen.
Fredag: sista engelskalektionen :''''((((((( då min sista engelskauppgift ever ska in....bitterljuvt.
Sen ska jag även skicka in en komplettering på gymnasiearbetet. Blöööh. Och på lördag ska jag jobba.
 
MEN SEN HAR JAG INGA FLER UPPGIFTER PÅ GYMNASIET!!!!!!!! JAG ÄR ALLTSÅ KLAR MED GYMNASIET OM NÅGRA DAGAR!!!!!!!!!! Och jag kan nästan svära på att ingen har slitit lika mycket som jag har gjort detta år. Ettan och tvåan, fine sket i det mesta och skolkade flertal gånger i veckan. Men detta år har jag krigat gärnet och har höjt mer än hälften av mina betyg. Är så nöjd. Jag är så himla värd detta!!!!!!!! 
 
Så då är det bara roliga saker kvar!!!! Balen nästa onsdag, och sen på fredag nästa vecka drar vi till Summerburst! Hur jävla fett är inte det?! Sen är det två studentveckor och sedan är jag FRI :D 
 
 




tre ganska fantastiskt fula bilder på mig och bästa vännerna från ettan! TJOHOOO <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0