BAL

Igår var det bal på slottet för mina fina kamrater!
Dagen började med att jag hängde med Emma och fixade håret + lunchade. Hon blev superfiiiiiin!
 
 
Sedan drog vi hem till henne och förberedde lite inför alla fina som skulle komma på lite mingel. Åt tårta hehe eftersom att hennes padre fyllde år.
 
 
Här kommer lite mingelbilder från kvällen. Har snott lite från olika fb och sådär :$ Bilderna från minglet hos Emma kommer en annan dag då jag fotade med Fias kamera.
ÅH <3 ÄNGLAR!!!!
 
Efter detta drog jag och Aczel på värsta spontanfin-middagen på Kolgrillen! Jättemysigt!
Så gött!!!!!!!!!!!!
 
Jag drog hem, kollade på film och söp hahah största tönten som finns. Drog till Strömpis där det sög, så vi drog vidare till Ritz där det ägde! De vet du uppträdde och det var värsta draget! TJOHO:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0