Blabla

Lunchdejt med 6 st brudar igår, kungligt!!!! Effektivt plugg också vilket händer ungefär en gång om året. 

På kvällen var jag med Aczel och Anna och vi tog en lång härlig och mysig dejt på Waynes. 


Idag vaknade jag upp hos Alex. Dog av ångest till en början, men insåg sedan att vädret var amazing! Fick tillbaka en psykologiuppgift som gick braaa, men måste naila sista uppgiften om jag ska ha A i slutbetyg vilket jag verkligen vill såklart!!! Så ska kriga. Just nu känns det omöjligt, men jag ska verkligen försöka. 

Fastar idag igen, även fast jag gör det på torsdagar vanligtvis. Dock gick halva skoldagen utan att jag var hungrig så det var inga problem. Nu är det lite värre..men jag fixar det. :D 

Har 35171 saker i skolan så måste prioritera. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0