BÄSTA HELGEN JAO

Denna helg bjuder på massa kul!!!!!
Idag har börjat bra med en rolig lunch med bästa Hanna och Julia, sedan en galet spontan fika med bästa watte/karro. 

Nu jobbar jag med bästa Alexander, ALLA ÄR BÄST IDAG OKEJ?!



Senare kommer Hanna och hämtar mig och vi åker till bästa Louise på middag, wiiee hon fyllde i tisdags så nu är det finbjudning :D 

Denna helg bjuder även på födelsedagsmiddag av bästa Bea och Evelina på valfri restaurang, innebandytittande med watte+middag med henne och skräckfilm!! Ska även hinna se en fotbollsmatch och jobba och plugga. Men jag hinner detta;)
Det som jag tyvärr inte kommer hinna är Julias fest på lördag kväll :( Men jag hoppas de får en grym kväll ändå såklart (även fast jag är festens mittpunkt....)


Kommentarer
Postat av: anaonym

vem är ens evelina? mer naken bilder i bloggen tack.
mvh, hemlig beundrare<33333333333333

2014-03-22 @ 12:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0