SUMMERBURST

Summerburst var bland det roligaste jag upplevt i mitt 19åriga liv. Det var så sjuuuuukt roligt och mina vänner är så jävla braaaaaaaa!!!! Några snefyllor (inte från mig för jag är kingen) och lite forsande blod från huvvet på någon och lite kaos MEN VAD GÖR DET NÄR VÄNNER STÄLLER UPP I VÅTT OCH TORRT?! Bryr jag mig att jag missade motherfuckinganimals?! NEJ det gör jag inte, för mina vänner kommer alltid först! King som man är så fick man uppleva Red lights och Bad, så livet kunde inte vara mer på topp!
 
Nu tänker jag låta bilderna tala för sig själv. TACK FÖR RESAN VÄRLDENS BÄSTA KOMPISAR! Älskar er mest.

hahahaha skrattar så mycket åt denna julia

Jag TROR jag var onykter när jag tog denna hahahahah vafaaaaaaaaan

men åh<3

Hej Steve Angello!
 
LIVETS HELG!!!!!!!!!!
 

Kommentarer
Postat av: J. Waldorf

åååh känner exakt samma!!! SAKNAR MER ÄN ALLT

2014-06-01 @ 23:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0