sjukling

Är sjuk som attan vilket resulterar i dålig sömn och lite ork. Jobbar varje dag denna vecka, igår dubbla pass då jag jobbade på mcd. Febern har lagt sig vilket känns som en befrielse, men hostan är lik Rhodoshostan.....inte så jävla nice. 
 
Saknar mina badass-brudar, och dör av avundsjuka på Sanna och Julia som båda fått jobb i Stockholm och flyttar ihop tillsammans i en lägenhet nu..... :((((( Kommer sakna er båda så djävulskt mycket, men jag kommer och hälsar på när jag inte jobbar så förbannat mycket!! <3
 
Mamma åkte till Thailand igår och ska vara där i 5 veckor, jaha okej men vad kul. Emma är i New York och sen kommer hon hem typ 1 timme och drar vidare till Spanien. VISSA HAR DET BRA!!!!! :( Men jag försöker tänka att jag åker till Australien i januari, och då blir jag på lite bättre humör.
 
Nu ska jag försöka äta lite mat trots att smaklökarna icke fungerar idag, och sen ska jag somsagt jobba. Puss på er.
 
(eftersom att jag är forever alone och inte har något liv så får ni massa bilder på min katt ist för på mig hahahah)
 
för vi spenderar inte alls all tid framför tvn , nejnej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0