#parafinns

HELLO.
Tog mig igenom jobbet, men när jag väl är färdig så ringer jobb nr två, alltså mcd och ba "kan du jobba längre imorgon?" ehhhhhhh VÄNTA LITE!? Jag visste inte ens att jag skulle jobba imorgon!??!?!? Men tydligen skulle jag jobba 19-23. Så jag ba "ehh ja jag kan jobba längre, men hur mycket längre?"
hans svar: till 03. 
TROR JAG DOG AV CHOCK!!!!!!!! Men eftersom att man alltid ställer upp jao, så kom och ät hos mig mellan 19-03 haha. 
 
Sen på fredag är det jobb med bajslaget kl 10. Sjukt tråkigt, med en timlön på 70:- lol. Sen ska jag umgås med bästa Karro hela eftermiddagen/kvällen lång. Sen på lördag är det först jobb 8-13 på smörgås, och sen 16-21 på mcd haha orka. Sen på söndag mcd 16-20. 
 
MEN PARA KOMMER FINNAS I SLUTET AV DENNA MÅNAD!!!!!!!!!!
 
den här bilden är tagen dag nr två på min praktik, alltså för två år och två månader sedan :')
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0