Igår

Igår var jag på Virginskas bal, gud så fina de var!!!
Sen jobbade jag somsagt till 03. Helt sjukt att det kommer barnfamiljer vid den tiden och äter mat haha?! 
Var en zombie imorse när klockan ringde....men tog mig upp och jobbade med laget. Nu sitter jag hos bästa Karro och laddar ner skräckfilmer inför kvällen. Sedan ska vi hem till mig och göra cheesecake, sen kanske till Frövi och kolla fotboll och sen laga sjukt god mat! :D Längtar!


Bröder <3
Bästa Alexander gjorde ett besök hos lilla mig!!! Är äckligt ful på bilden men klockan var tolv :(



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag va också och hälsa på dig, men du kanske va för full?😏

2014-06-07 @ 11:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0