Trööööött

Jobbat hela helgen 18,5 h på mcd. Sämsta tiderna, men jag överlevde av någon anledning. 

Igår var jag och tränade, sen dammsög jag hela övervåningen (king är man). Jobbade 21-04 med en KVARTS rast?!? Det är ju fan inte mänskligt....
Min goda vän Johanna kom eftersom att hon också slutade fyra. Vi satt i någon timme och snackade innan tröttheten tog över och vi åkte hem och sov. 
Vaknade vid 13 och träningsvärken är ett faktum! :D

Idag ska jag inte göra ett piss. Jo, jag ska kolla på min nya favoritserie Geordie shore! Världens sämsta program som jag bara älskar!!!!!! Bara massa drama, festande och bäzzande under 5 veckor i lyxvillor i olika delar av världen hehe!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0